Viivi Bäck

sunnuntai 11. tammikuuta 2015

It's over!



Toissapäivänä Isabel luopui kruunustaan, ja kärkikolmikko sijoittui pisteen eroilla. Itselleni tämä kilpailu oli pitkä työhaastattelu, joka huipentui finaaliin. Kiertueella ei loppujen lopuksi ollutkaan niin suurta merkitystä, koska kaikki 12 tuomaria oli ulkopuolisia, Isabelia lukuun ottamatta. Noh, ei siinä mitään, olin miettinyt kaiken valmiiksi, miettinyt sanottavani niin, että kaikki varmasti pääsee pintaa syvemmälle ja jyvälle siitä, kuka minä olen. Lisäksi olin perehtynyt päätuomarin bändin musiikkituotantoon. Haastattelut tehtiin bikineissä.



Kun tytöt 1-5 oli haastateltu, huomattiin, että oltiin todella myöhässä aikataulusta. Muutaman tytön kohdalla kirittiin, kävimme vain pyörähtämässä tuomariston edessä, joista esimerkiksi minä (#7) en ehtinyt kertoa kuin nimeni ja ikäni. Tämä harmittaa minua yhä.

En antanut pettymykseni haastista kohtaan kuitenkaan tulla mukanani lavalle. Rakastan lavashowta ja vetää näytöstä upeissa asuissa! Ennen ensimmäistä sisääntuloamme esiintyi tanssiryhmä Fe Fellas, jotka olivat myös osa dramaattista kierrostamme upeissa Svetlana Puzorjovan luomuksissa.


Kierroksen jälkeen esiintyi talentit 1-5, eli Janna-Julian taitoluistelu video screenillä, Tarun voimistelu, Rosannan laulu, Cheyennen tanssi ja Sanian ooppera.

Tässä välissä yleisölle näytettiin screeniltä pari videopätkää kiertueemme varrelta.

Toinen sisääntulo oli bikinikierros sairaan makeissa Biancaneven bikineissä, jotka valmistettiin meitä varten! 






Bikinikierroksen jälkeen oli loppujen talenttejen vuoro. Jännitti vähän, mutten antanut sen häiritä.

Janeten paritanssi.... Seuraavana oma talent-osuuteni, tankotanssi. Sain suunniteltua talenttini valmiiksi vasta jouluviikolla, joten siihen saakka minulla oli pieni stressi päällä, jos en keksikään koreokrafiaani valmiiksi ajallaan. Onneksi olin kuitenkin luovalla tuulella jouluna ja sain kuin sainkin suunniteltua kuviot kuntoon! :)












Tässä vielä Creamframen näkövinkkeleistä ^_^


Minun jälkeen oli vielä talentit 8-10, eli Oonan runo, Maikin cheerleader-tanssi ja Even stand-up.

Even stand-upin aikana nainen buuasi ja haukkui Eveä eturivissä. Todella ala-arvoista käytöstä aikuiselta ihmiseltä!!


Keskustelupalstoilla onkin jo tuotu häirikön henkilöllisyys julki. Todella ikävää tuollainen!

Viimeinen sisääntulomme oli Meslewin mekoissa.


Annettiin sivutittelit, kuten Levillä yleisöäänestyksellä voittamani Levin suosikkityttö-titteli, Hullu Poron viikon mittainen Levin matka kahdelle.

Olin toki pettynyt sijoitukseeni, kun kilpailun tarjoamia työmahdollisuuksia lähdin hakemaan, mutta kaikinpuolin mahtava 3kk minulla on ollut!! Sain lisäksi 1000€ lahjakortin Diamond Clinicille, uudet treenivaatteet Biancaneveltä (joita olemme siis saaneet jo kolmet kiertueen aikana!! <3 ihanaa! Tiedän jo mitkä haluan!), 3kk treeniaikaa Forever Töölölle, 150€ lahjakortin Glossille, Fastin tuotepalkinnon, kiharruspuikon ja föönin GHD:ltä ja mitä kaikkea <3

Voittajan valinnasta liikkuu kaikenlaista, mutta itse en ota kantaa. Minulla on onneksi jo seuraava tavoite käsillä, joten ei muuta kuin sata lasissa sitä kohti!



Uskomaton fiilis, että kaikki on ohi. Haikea. Kuvauksista ja näytöksistä on tullut niin iso osa arkea, että on outoa palata normaaliin _ei_niin_hektiseen_ arkeen. Meillä tosin alkaa nyt uusi vaihe koulussakin, joten jos positiivisia puolia etsitään, niin pystyn panostamaan nyt kaikki paukut siihen. Onneksi saan jatkaa huippu ihanalla Forever Töölöllä treenaamista, niin koko arki ei mullistu kerta heitolla. Lisäksi haluan vielä fiilata kuntoani, tai vähintäänkin säilyttää sen tämänhetkisessä. 



Ihanaa alkanutta vuotta 2015!! Minulle tämä vuosi on jotenkin erityinen, en tiedä miksi. Aloin vain tuntea niin jo pari vuotta sitten, että 2015 is gonna be great!! Se ei tarkoittanut ainakaan Miss Helsinki-titteliä, mutta siinä on silti jotakin. ✨
Jää nähtäväksi mitä, vai onko se vain se vitonen, joka on mun lempinimero ;)



Me perintöprinsessat saatiin pystit omaksi. Kuten upeat iberon valmistamat tiaratkin! Rakastan tuota pokaalia! Se on NIIN kaunis!! <3















1 kommentti:

  1. Olisit kyllä voiton ansainnu!:) tosi paljon tsemppiä sun uusii tavoitteisiin! <3

    VastaaPoista