Viivi Bäck

perjantai 14. marraskuuta 2014

Levi, Hullu Poro #vivus

Keskiviikkona juna starttasi puolen päivän jälkeen kohti Leviä. Edessä oli 10h junassa + 2h bussissa matkustamista!


Pari kertaa ehti käydä istuskelemassa ravintolavaunussa ja kokeilla kaikki asunnot, miten junan penkissä voi matkustaa. 



Pisin junamatka ikinä. Lapin reissut on tullut tehtyä aina omalla autolla. Kiitos vivus.fi matkamme sponsoroinnista!




Oltiin Rovaniemellä klo 11 illalla, josta jatkettiin vielä bussilla kaksi tuntia hotelli Hulluun Poroon. Päästiin nukkumaan kolmen maissa, joten unta ei ehtinyt ottaa kuin kolme tuntia! 

Aamulla aikaisin aamupalalle, jonka jälkeen lähdettiin TaivaanVaikeisiin kuvauksiin. Laura Jouskari loihti meille upeat meikit, Nadja ja Taisto ghd:ltä taikoi kampaukset kuvausten henkeen.



Ulkona oli kuolettavan kylmä ja minä tunnetusti en kestä lainkaan kylmää! Onneksi onnistuin kuitenkin kätkemään kärsimykseni kuvista :)
Tässä pari preview otosta Helin näytöltä räpsäistynä!



Kun mä jäädyn, niin se ei ihan hevillä helpota! Kävin sitten Oonan kanssa saunomassa toppavaatteet päällä :) Ei heitetty löylyä,  niin se oli just hyvä elvytys mun routakropalle. 

Kuvausten jälkeen meille tuotiin poromakkaraa, jota tosin söi vain pari meistä. Toinen olin minä! 



Illalla mentiin dinnerille Sapuskaan koko poppoolla.



Siitäpä olisikin ollu kiva lähteä nukkumaan, vaan eipäs päästykään. Nimittäin ihana mammamme Martina oli järjestänyt meille Killer karaoken Vanhaan Hulluun Poroon. Ekaks laulettiin arvotuilla pareilla, joista valittiin huutoäänestyksellä finalistit. Kuonka Kuinkas sitten kävikään? Jouduin finaaliin... Oon aina sanonut, että se on ainut asia, mitä en koskaan voisi tehdä: laulaa yleisölle. Pakon edessä näköjään pystyin siihenkin :D Kaikki estot on rikottu! Mitäs nyt sitten? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti