Viivi Bäck

tiistai 25. marraskuuta 2014

Makeaa mahan täydeltä ♡

Tänään lähdin metsästämään itselleni iPhone 6:sta. Halusin 64GB Silver värisenä, mutta ne olivat loppuneet kaiken värisinä koko kaupungista... Siispä laitoin silverin tilaukseen, vaikka periaatteessahan värillä ei niin väliä,  koska ostan siihen kuitenkin suojakuoret. Myyjän mukaan puhelin tuskin saapuisi vielä jouluksikaan, ellei ihmeitä tapahdu. Niin silver, kulta, musta kuin valkoinenkin oli n. 30 jonottajan päässä. Itsehän uskon ihmeisiin, enkä panikoitunut siitä,  että olin luvannut myydä nykyisen puhelimeni viikonloppuna :)

Lähdin siitä sitten kiertelemään ja päädyin Ruohonjuureen maistelemaan näytteitä. Huomasin siellä "huipputarjouksen" kaakaovoista, jonka muistin olevan itseltäni loppu. Hiimailin kaupassa jonkin aikaa pussi kainalossani, kun sitten keksin lähteä vakioputiikkiini, Karkkisille Sörnäisten asemalle! Laitoin kaakaovoin takaisin hyllyyn ja kipitin metroon.


Löysin kuin löysinkin saman 500g:n kaakaovoi pussin reilun euron tuota "huipputarjousta" edullisemmin :) 
Paratiisi ei pettänyt taaskaan,  kaupungin halvimmat CocoVit ♡



Pakkohan minun oli taas ostaa ihan liian iso säkki mun lemppari herkkuja kuivahedelmä valikoimasta,  kun kerta (taas) sinne eksyin ;) Mutta minkä sille mahtaa, kun herkkuja on tarjolla,  vieläpä edullisesti!




Kuten aikaisemmassa kirjoituksessani     ( http://viibac.blogspot.fi/2014/10/eipa-nuolaista-ennenkuin-tipahtaa.html?m=1 ) Karkkisista kerroin,  terveyspuoli on laajenemassa entisestään! 

Mutta vaikka itse käytän vain Superfood ja kuivahedelmä/pähkinä puolta,  sekä tietenkin raakasuklaata, on irtokarkkienkin ystäville edullinen vaihtoehto hakea leffanamit täältä! 



Täältä olen bongannut myös halvimmat Leader patukat sekä muita jatkuvia tarjouksia!







Pisteenä i:n päälle,  kaupungin edullisimmat raakasuklaat <3



Fiilistelin vielä kaupungilla jouluvaloja ja bussimatkalla kotiin sain minua palvelleelta elektroniikkamyyjältä puhelun, että liikkeeseen oli juuri saapunut 2 kpl iPhone 6 gold puhelinta,  josko tahtoisin puhelimeni kultaisena, niin se odottaa minua siellä ♡
Kuten sanoin, mä uskon ihmeisiin :) Ilmoitin noutavani uuden puhelimeni heti huomenna!




°○●°•○ Enjoy your life with sweet taste and sparkle ♡ •○°●○°

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti